לפני מספר ימים התפרסם סיפורו של ילד שמן וההדרה החברתית שהוא עובר בבית הספר. וברשתות החברתיות. בכלל היום ממש קל לפגוע במישהו. לא צריך לצאת מהבית. מספיק לכתוב בפייס. לצייצ משהו. אולי להעלות תמונה, אפילו כזו שעברה עיבוד בפוטושופ. נעים זה לא. לילדים בטח שלא. אפילו למבוגרים. זה נכון, יש שמנים שממש טוב להם עם … המשך לקרוא להיות שמן בישראל 2013
מחבר socialtraveller
מוסיקאי, קולנוען, עיתונאי, מומחה לניהול מאבקים ציבוריים ומשברים, במיוחד בתחומים החברתיים. מתבונן, דעתן, אפילו וכחן.
