נתחיל בגילוי נאות. אני מהבודדים בארגונים לשינוי חברתי שהיה מאד בעד תכנית ויסקונסין. לא זו המקורית, זו שתוקנה פעמיים לפחות, זו שהיתה צריכה להמשיך ולפעול ונפלה בלחץ של חברי ועדת העבודה והרווחה וחברי כנסת נוספים. חשבתי שהשיטה נכונה, שהדרך גם היא נכונה, שהביצוע לקוי וצריך לתקנו. זה גם מה שניסיתי לעשות. לא הצלחתי. לויסקונסין היו … המשך לקרוא ויסקונסין 2 – זה ממש לא זה.
מחבר socialtraveller
מוסיקאי, קולנוען, עיתונאי, מומחה לניהול מאבקים ציבוריים ומשברים, במיוחד בתחומים החברתיים. מתבונן, דעתן, אפילו וכחן.
