אתמול, קרוב לצאת השבת, נפגשתי ביישוב נווה שלום, עם קבוצה גדולה של אמהות חד הוריות חוזרות בשאלה. ישבנו לשוחח על הזכות לקיום בכבוד. על האחריות ההורית לפרנס את הילדים. על החובה המוסרית לתת לילדים את הכל. כל אחת מהאמהות שהיו בחדר היא אישה עובדת. חלק מהן עצמאיות. אף אחת מהן לא פרזיטית. את אף אחת … המשך לקרוא לא צריך את קצבאות הילדים
מחבר socialtraveller
מוסיקאי, קולנוען, עיתונאי, מומחה לניהול מאבקים ציבוריים ומשברים, במיוחד בתחומים החברתיים. מתבונן, דעתן, אפילו וכחן.
