לפני חודש הלכנו לבחירות. הסיבה הרשמית תקציב המדינה. הסיבה החשובה לא פחות - העם רוצה שינוי. מי זה העם? כמעט כולנו, אפילו מי שנדמה שטוב לו איך שהדברים מתנהלים. תגידו מה שתגידו, המחאה כן הצליחה, המחאה לא הצליחה, דבר אחד היה ברור אחרי קיץ 2011. מה שהיה הוא לא מה שצריך שיהיה. והינה, עבר חודש … המשך לקרוא היי חברים אתם זוכרים שהיו כאן בחירות?
מחבר socialtraveller
מוסיקאי, קולנוען, עיתונאי, מומחה לניהול מאבקים ציבוריים ומשברים, במיוחד בתחומים החברתיים. מתבונן, דעתן, אפילו וכחן.
